Regulamin sklepu

Regulamin określa zasady sprzedaży produktów przez Hyaluronika z siedzibą w Niemodlinie, ul. Opolska 39/2,  kod 49-100,  kraj Polska,  NIP 161377364, REGON 366684590, dalej jako Sprzedawca.

Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: biuro@hyaluronika.pl lub telefonicznie: +48 793 290 474 .  

W ramach prowadzonej działalności sklepu internetowego prowadzona jest sprzedaż:

1)  wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych; 
2) innych Produktów oraz usług zgodnie z Ofertą Sprzedawcy.

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.hyaluronika.pl prowadzony przez Hyaluronika z siedzibą w Niemodlinie przy ul. Opolskiej 39/2, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem NIP: 9161377364. Adres poczty elektronicznej to: biuro@hyaluronika.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48 793 290 474
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do konsumentów oraz przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego www.hyaluronika.pl
  3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym www.hyaluronika.pl jest Sprzedawca z siedzibą w Niemodlinie, ul. ul. Opolska 39/2. Dane osobowe Klientów zbierane przez Sprzedającego za pośrednictwem strony internetowej zbierane są w celu realizacji umowy kupna-sprzedaży.
    4. Dane osobowe klientów przetwarzane są zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).2

§2 DEFINICJE

Wyjaśnienie podstawowych pojęć:

1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić,
2. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane Klientowi;
4. Wysyłka – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw
5. Produkt –Towar lub Usługa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
6. Klient – podmiot, który planuje zrealizować zakup lub dokonuje zakupu produktu/-ów,  i jest to osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą,
7. Sprzedawca – Hyaluronika z siedzibą w Niemodlinie, ul. Opolska 39/2,  kod 49-100,  kraj Polska,  NIP 161377364, REGON 366684590. Adres poczty elektronicznej:  biuro@hyaluronika.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48 793 290 474 . 
8. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
9. Sklep/strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Sprzedawcę
10. Towar – rzecz będąca przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem 11. Kodeks Cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
12. Newsletter – Usługa Elektroniczna, świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych treści informacyjnych o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
13. Formularz Rejestracji– formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
14. Dzień Roboczy– jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

1. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
2. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
3. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci: dołączenia do zrealizowanego zamówienia dowodu zakupu
4. Sprzedający informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.
5. Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
6. Sprzedawca nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed zawarciem umowy, a także – na jego żądanie – w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Sprzedawca.
7. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
8.  W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.  
9. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania skutecznej płatności oraz potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
10. Do skutecznej płatności – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – dochodzi z chwilą uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
11. Szczegóły opis Produktu znajduje się w Ofercie Sprzedawcy.

§3 CENA

1. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem sytuacji gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.
2. Cena nie zawiera informacji odnośnie kosztów dostawy czy innych kosztów, które Klient zobowiązany będzie ponieść, a o których to kosztach będzie poinformowany przed złożeniem zamówienia. W przypadku gdy Sprzedawca oferuje bezpłatną dostawę, Klient o tym zostanie poinformowany.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie w dowolnym momencie (zmiana cen następuje w momencie publikacji nowej wersji cen na stronie Sklepu), wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, wycofania towarów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany cen nie dotyczą zamówień, które zostały złożone przed publikacją zmienionej ceny.

 

§4 WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
2. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z niniejszym  Regulaminu.
3. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
4. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym odbywa się za pomocą Formularza Elektronicznego. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz rozpoczyna procedurę jego realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego realizacja następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia, o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych
5. Zachowanie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz przesłanie Klientowi wiadomości e-mail.  Zawartość Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.

§5 ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Termin na realizację zamówienia, w tym na przygotowanie zamówienia i dostawę Produktów, jest uzależniony od wskazanego przez Sprzedawcę terminu przygotowania zamówienia, a następnie od terminu dostawy przewidzianego dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
2. Zamówienia przyjęte do realizacji w dni robocze od poniedziałku do czwartku do godz. 17-tej realizowane będą w ciągu 24 godzin. Przez realizację rozumienie się zapakowanie towaru i przekazanie go firmie kurierskiej.
3. Zamówienia przyjęte do realizacji w dni robocze po godz. 17-tej; w piątek, sobotę, niedzielę oraz  w święta rozpatrywane będą w najbliższym dniu roboczym.
4. Sprzedawca informuje Klienta o:
– terminie przygotowania zamówienia przez Sprzedawcę w dniach roboczych
– terminie dostawy Produktów przez Dostawcę w dniach roboczych – uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
6. W razie problemów z dostarczeniem przesyłki przez Dostawcę, takich jak m.in. nieobecność Klienta pod wskazanym adresem, Dostawca pozostawia awizo pod tym adresem lub e-mailowo/telefonicznie ustala inny termin, w którym możliwe będzie dostarczenie zamówienia. W przypadku nieodebrania zamówienia w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie odesłane do Sprzedawcy
7. Dostawa jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia lub do punktu odbioru wskazanego przez Klienta.
8. Klient zobowiązany jest sprawdzić odebrane zamówienie, a w razie stwierdzenia nieprawidłowości – ma prawo zażądać od Dostawcy sporządzenia protokołu z odbioru.

§6 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia składane w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane w kolejnego dnia roboczego.
2. Sprzedawca korzysta z usług Serwisu tpay – obsługa płatności on-line.
3. Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis, a także za pobraniem
4. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia,
5. Zakup produktów w sklepie dokonuje się w następujących krokach:

– wybrać Produkt/-y, które chce się zakupić oraz kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka”
– po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane dane tj. (dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy, adres Klienta);
– zaakceptować treść Regulaminu oraz dokonać płatności zgodnie z wybranym sposobem płatności.
– Zakup produktów poprzez drogę elektroniczną np. za pomocą e-maila lub telefonicznie należy zapoznać się z ofertą, regulaminem oraz wybrać Produkt/-y, które chce się zakupić. Po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane przez Sprzedawcę dane tj. Dane Klienta, Adres, sposób płatności oraz sposób dostawy.
– Zapoznać się i zaakceptować przedstawione przez Sprzedawcę warunki współpracy w ramach zamówienia oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
– Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Klienta.

§7 DOWÓD ZAKUPU

1. Do wszystkich zamówień wystawiana jest faktura lub paragon w formie papierowej. Dokument zakupu wysyłany jest wraz z przesyłką.
2. Faktura lub paragon za zamówienia złożone Zamówienie jest na koncie użytkownika w zakładce Konto użytkownika 

§8 FORMY PŁATNOŚCI

1.Sklep Hyaluronika obsługuje płatności internetowe przez serwis Tpay, firmę specjalizującą się w bezpiecznych płatnościach internetowych.
2. płatności, akceptowane w regulaminie sklepu internetowego, to:
Karty płatnicze, Visa i MasterCard, Płatności mobilne: BLIK, Google Pay i Apple Pay, Szybkie przelewy, Płatność za pobraniem/przy odbiorze

§9 SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY

1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Polski.
2. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie produktu) są wskazywane Klientowi na stronie Sklepu Internetowego w zakładce: Koszty Dostawy podczas składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży a akceptacji niniejszego Regulaminu.:
3.Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, Przesyłka paczkomatowa lub autoryzowane Punkty kurierskie.
4. Czas na realizację to 3 dni robocze.

§10 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Kupujący ma prawo do odstąpienie od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W celu zachowania terminu, należy przed upływem 14 dni wysłać stosowne oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy:
a) pisemnie na adres: ul. Opolska 39/2, 49-100 Niemodlin
b) w formie elektronicznej na adres: biuro@hyaluronika.pl
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
2.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, żeby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
3.Dla wykonania prawa do odstąpienia jest konieczne, aby na Towarze nadal znajdował się nienaruszony, niezniszczony z założonym przez Sklep hologramem/etykietą,  która poświadcza, że Towar został sprzedany przez Sklep.
4.Prawo do odstąpienia przysługuje wyłącznie osobom, które są Konsumentami. Konsumentem jest osoba fizyczną dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5.Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu pełną płatność za zakupiony towar (z wyjątkiem kosztów przesyłki Towaru ze Sklepu do Państwa), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z zwrotem.
6.Na termin uznania Państwa rachunku może mieć wpływ realizacja płatności przez banki, operatorów kart kredytowych i usług płatniczych lub inne podmioty zaangażowane w przekaz środków pieniężnych. Okres realizacji płatności nie zależy od Sklepu i Sklep nie odpowiada za niego.
7.Uruchomienie zwrotu płatności zależy od stwierdzenia przez Sklep, że zwrócony Towar odpowiada przesłankom przewidzianym przez odpowiednie przepisy, w szczególności, że rzecz jest nienaruszona, nieużywana, nie naprawiana, oraz posiada nienaruszony, niezniszczony, założony przez Sklep hologram.
8.Wzór formularza odstąpienia od umowy

Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy

Adresat:

Hyaluronika, ul. Opolska 39/2, 49-100 Niemodlin lub na adres mailowy: biuro@hyaluronika.pl

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Adresat (sprzedawca): …………… …………… ……………
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy, której przedmiotem są: …………….
Numer zamówienia: ……………………………………………………………………………………………………..
Data zawarcia umowy: ………………………………………………………………………………………………….
Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………………………….
Adres konsumenta: ……………………………………………………………………………………………………….
Proszę o zwrot zapłaconej ceny na rachunek bankowy nr …………………………………………………
Data ……………………………………………………. ……………………………………………….
( *) Niepotrzebne skreślić.

§11 REKLAMACJE

1. Wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące działania Sklepu Internetowego HYaluronika lub dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, mogą być zgłaszane do Hyaluronika- pisemnie na adres siedziby (z zalecanym dopiskiem „Reklamacja”),
– za pośrednictwem formularza kontaktowego w zakładce Kontakt,
2. Reklamacja powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełną nazwę, dokładny adres lub adres e-mail), numer zamówienia jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania.
3. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w sposób odpowiadający sposobowi przesłania reklamacji, tj. listem poleconym na podany w reklamacji adres albo za pomocą wiadomości e-mail, na adres e-mailowy podany w reklamacji, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji., chyba, że bezwzględnie obowiązujący przepis prawa przewiduje krótszy termin na udzielenie odpowiedzi na reklamację.
4. Skorzystanie przez Klienta z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne. 

§12 POLITYKA PRYWATNOŚCI i RODO

1.Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Podstawą prawną przetwarzania danych Użytkowników Witryny (nie posiadających konta oraz posiadających konto) są przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która przewiduje zawieranie umów dot. świadczenia usług drogą elektroniczną (podstawa: art. 6 ust. 1 pkt b) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych) – w zakresie danych zbieranych obligatoryjnie, oraz zgoda Użytkownika w zakresie danych które Użytkownik może podać z własnej woli (art. 6 ust. 1 lit Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych.

Podstawą prawną przetwarzania danych osób korzystających ze skrzynki kontaktowej jest uzasadniony interes Administratora polegający na niepozostawianiu złożonego z własnej inicjatywy Użytkownika zapytania bez odpowiedzi (art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych).

Podstawą prawną przetwarzania danych w celach analitycznych i statystycznych zbieranych z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics, jest wyraźna zgoda użytkownika wyrażona przy wejściu na Stronę (na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych).

Podstawą prawną przetwarzania danych w zakresie realizacji zamówienia złożonego przez Użytkownika i jego późniejszej obsługi, w szczególności procesu reklamacyjnego, jest realizacja umowy sprzedaży zawarta między Użytkownikiem a Administratorem (podstawa: art. 6 ust. 1 pkt b) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych – w zakresie danych wymaganych przez Administratora, oraz dobrowolna zgoda Użytkownika w zakresie w jakim Użytkownik podaje dane fakultatywne, nie wymagane przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit a) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych.

2. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedający – Hyaluronika z siedzibą w Niemodlinie, ul. Opolska 39/2
3. Dane osobowe Klientów zbierane przez Sprzedającego za pośrednictwem strony internetowej zbierane są w celu realizacji umowy kupna-sprzedaży.
4. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z następującymi zasadami:
a)przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
b)osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
5. Każda osoba, której dane są przetwarzane przez Sprzedającego ma prawo do:
a) sprawdzenia, czy i jakie Państwa dane osobowe przetwarzamy,
b) do otrzymania kopii tych danych,
c) do żądania sprostowania, uzupełnienia lub usunięcia Państwa danych osobowych,
d) do zażądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
e) w określonych okolicznościach – do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych lub cofnięcia udzielonej uprzednio zgody na ich przetwarzanie, przy czym cofnięcie zgody nie narusza zgodności z prawem przetwarzania danych, które miało miejsce przed jej cofnięciem,
f) zażądania umożliwienia przenoszenia danych,
6. Dane zbierane przez sklep za pośrednictwem odpowiedniego formularza oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów oraz procesu rejestracji:
a) nazwa użytkownika (login)
b) hasło do rejestracji w Sklepie
c) nazwisko i imię,
d) adres zamieszkania,
e) adres dostarczenia przesyłki, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania,
f) adres poczty elektronicznej,
g) numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
2. Podanie powyższych danych jest dobrowolne i konieczne dla dokonania zakupu.
3. Sklep może zbierać od Klientów instytucjonalnych poniższe dane, w celu ich autoryzacji i są to:
a) Nazwa Firmy
b) nr NIP lub nr PWZ
c) d) adres firmy/instytucji
d) numer telefonu firmy/instytucji
4. Podanie powyższych danych jest dobrowolne i wymaga zgody Klienta i jest konieczne wyłącznie dla realizacji wskazanych powyżej celów. Podkreślamy, że Klient nie musi podawać

§13 NEWSLETTER

  1. Subskrypcja newslettera umożliwia cykliczne otrzymywanie informacji o nowościach, wydarzeniach i promocjach w sklepie. Materiały reklamowo – promocyjne wysyłamy do danego Klienta jedynie, gdy wyraził jednoznaczna zgodę na wysyłkę materiałów promocyjnych drogą elektroniczną.

§14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego postanowienia niniejszego regulaminu.
2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce Regulamin. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd.